برمجيات امين نات
نرحب بك زائرنا الكريم اتمنا لك ان تكون في تمام الصحة والعافية منتديات برمجيات امين نات قم بالتسجيل من فضلك

برمجيات امين نات

برمجيات امين نات حرر ابداعك
 
مجلة المنتدىالرئيسيةبوابة برمجيات االيوميةالتسجيلدخول

IP


شاطر
 

 قال على راى المثل

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mony moon
نائب مدير برمجيات امين نات
نائب مدير برمجيات امين نات
mony moon

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
عدد المساهمات : 165
تاريخ التسجيل : 28/03/2012

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالأحد أبريل 08, 2012 9:33 pm


قال على راى المثل



اهلا حبايبى اعضاء المنتدى تيجو نلعب سوى اللعبه دى

قال على رائ البتاع

اللى بعدى يقول
قال على رائ المثل
---------------------
كل واحد يكتب مثل شعبى
بس يشيل منه كلمه ويكتب مكانها كلمه بتاع
واللى بعد ه يجيب الكلمه الصح
ok
------------------
ياله
-------------------
البيت بيت ابونا والبتوع يطردونا
........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amine 2011
مدير منتدى برمجيات امين نات
مدير منتدى برمجيات امين نات
amine 2011

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 3295
تاريخ التسجيل : 13/12/2011
العمر : 28

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالأحد أبريل 08, 2012 10:29 pm

ههههههههههههههههههه اسف لا اعرف اكملو فهمينا اكثر

_________________برمجات امين نات_________________








قال على راى المثل 01231799077
قال على راى المثل Egkoora.com-50b5c366de
قال على راى المثل 28912122182321138819122
الصداقة مثل المظلة كلما ازداد المطر ازدادت حاجتنا اليها توقيع amine 2011

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://barmajiyat.uniogame.com
amine 2011
مدير منتدى برمجيات امين نات
مدير منتدى برمجيات امين نات
amine 2011

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 3295
تاريخ التسجيل : 13/12/2011
العمر : 28

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالأحد أبريل 08, 2012 10:33 pm

الحجر من عند الحبيب
1-موزة
2-تفاحة
3-بصلة
4-جزرة

_________________برمجات امين نات_________________








قال على راى المثل 01231799077
قال على راى المثل Egkoora.com-50b5c366de
قال على راى المثل 28912122182321138819122
الصداقة مثل المظلة كلما ازداد المطر ازدادت حاجتنا اليها توقيع amine 2011

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://barmajiyat.uniogame.com
mony moon
نائب مدير برمجيات امين نات
نائب مدير برمجيات امين نات
mony moon

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
عدد المساهمات : 165
تاريخ التسجيل : 28/03/2012

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالإثنين أبريل 16, 2012 8:43 pm

يعنى البيت بيت ابونا والغورب يطردونا
يعنى شيلت كلمه البتوع ووضعت كلمه الغورب

المثل الجديد
بتاع وزن على خراب عشه

_________________برمجات امين نات_________________








قال على راى المثل 57-96

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amine 2011
مدير منتدى برمجيات امين نات
مدير منتدى برمجيات امين نات
amine 2011

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 3295
تاريخ التسجيل : 13/12/2011
العمر : 28

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالثلاثاء أبريل 17, 2012 6:10 pm

Sad اسف لم اجدها

_________________برمجات امين نات_________________








قال على راى المثل 01231799077
قال على راى المثل Egkoora.com-50b5c366de
قال على راى المثل 28912122182321138819122
الصداقة مثل المظلة كلما ازداد المطر ازدادت حاجتنا اليها توقيع amine 2011

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://barmajiyat.uniogame.com
sama elalp
عضو قريب الى الترقيات
عضو قريب الى الترقيات
sama elalp

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الميزان عدد المساهمات : 127
تاريخ التسجيل : 07/02/2013
العمر : 25

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالسبت يوليو 06, 2013 3:25 am

دبور وزن ع خراب عيشه           البتاع ف الصغر كالنقش ع الحجر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amine 2011
مدير منتدى برمجيات امين نات
مدير منتدى برمجيات امين نات
amine 2011

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 3295
تاريخ التسجيل : 13/12/2011
العمر : 28

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالسبت يوليو 06, 2013 5:22 pm

لم افهمها يا سما انا لا اجيد اللغة المصرية جيدا مقل اخر بليز يكون سهل ههههههههههههههه

_________________برمجات امين نات_________________








قال على راى المثل 01231799077
قال على راى المثل Egkoora.com-50b5c366de
قال على راى المثل 28912122182321138819122
الصداقة مثل المظلة كلما ازداد المطر ازدادت حاجتنا اليها توقيع amine 2011

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://barmajiyat.uniogame.com
sama elalp
عضو قريب الى الترقيات
عضو قريب الى الترقيات
sama elalp

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الميزان عدد المساهمات : 127
تاريخ التسجيل : 07/02/2013
العمر : 25

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالأحد يوليو 07, 2013 1:56 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه ده مش بس مثال ده كان قول من اقوال الرسول صلي الله عليه وسلم واسمه العلم ف الصغر كالنقش ع الحجر انا كمان والله مش بعرف امثال كتير بس بحاول اجيب طيب هقولك واحد سهل شويه بس لازم تعرفه من نفسك بص ياسيدي المثال هو خد البتاع بيحبك وما تخدش اللي بتحبه لو فهمت المثال هتعرف تجاوب والاجابه موجوده ف المثال اصلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amine 2011
مدير منتدى برمجيات امين نات
مدير منتدى برمجيات امين نات
amine 2011

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue50 / 10050 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 3295
تاريخ التسجيل : 13/12/2011
العمر : 28

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالثلاثاء سبتمبر 24, 2013 1:23 pm

احد الشيئ الدي يحبني ولا اخد الشيئ الدي احبه صح ام انا غالط

_________________برمجات امين نات_________________








قال على راى المثل 01231799077
قال على راى المثل Egkoora.com-50b5c366de
قال على راى المثل 28912122182321138819122
الصداقة مثل المظلة كلما ازداد المطر ازدادت حاجتنا اليها توقيع amine 2011

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://barmajiyat.uniogame.com
sama elalp
عضو قريب الى الترقيات
عضو قريب الى الترقيات
sama elalp

الفعلية :
قال على راى المثل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100قال على راى المثل Right_bar_bleue

الوفة :
الابراج الابراج : الميزان عدد المساهمات : 127
تاريخ التسجيل : 07/02/2013
العمر : 25

قال على راى المثل Empty
مُساهمةموضوع: رد: قال على راى المثل   قال على راى المثل Emptyالسبت أكتوبر 05, 2013 5:22 pm

صحححححححححح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قال على راى المثل
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
برمجيات امين نات :: العاب تسالي-
انتقل الى: